domingo, fevereiro 22, 2004

Azar, gostei...


I Loved You

I Loved You
Although against my will
I knew I loved You
Time was standing still
Because I loved You
But someday
I knew you would fly away.

Tomorrow
There could never be a new tomorrow
For I can only think of yesterday... in every way.

I loved you
such memories of moments
When I loved you
I loved you then
But you were never mine.

A summer
A summer to remember for all time
Leaving me with tears
from farewell eyes
Those precious moments
Saying last goodbyes.

And I loved You
But you were never mine.

I loved you
such memories of moments
When I loved you
I loved you then
But you were never mine.

you were never mine.

A summer
A summer to remember for all time
Leaving me with tears
from farewell eyes
Those precious moments
Saying last goodbyes.

And I loved you (I loved you)
I loved you, I loved you
But you were never mine.